Ik ben benieuwd. Voorlopig stijgt de temperatuur al sinds vanochtend 8.30 uur. Ik heb nu een Tact van -3,4 graden. Ben erg benieuwd of de temperatuur vannacht weer gaat dalen of zou het hier al boven nul komen?
( 719)
Volgens mij gaat oper nu gewoon mee met ens
( 901)
( 836)
( 707)
( 755)