Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Enkel Limburg is hier veilig
Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 01-01-2009 18:14
De rest zit FOUT.
Quote selectie
De Visbak geeft en de Visbak neemt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Meteociel ens gemiddelde 144 uur:
(
1360)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 01-01-2009 18:06
Re : Meteociel ens gemiddelde 144 uur:
(
675)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 01-01-2009 18:18
Re : Mooi!
(
759)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 18:19
Re : Ook op 168u en 192u
(
590)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 01-01-2009 19:09
Rugas boven België, jij zit fijn met een W-2
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:24
Re : Rugas boven België, jij zit fijn met een W-2
(
587)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 19:01
Re : Meteociel ens gemiddelde 144 uur:
(
800)
Roeland (Deurne - NL) -- 01-01-2009 18:12
Enkel Limburg is hier veilig
(
796)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:14
Re : Schei toch uit man
(
767)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 18:56
Onzin! T850 is hier nu ook -7°C
(
740)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 19:07
Re : Appelen en peren
(
597)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 01-01-2009 19:16
We wachten het af, Jef
(
613)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 19:21
Re : Het gaat om het profiel
(
612)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 01-01-2009 19:24
Rake klappen Ernest!!!
(
625)
Dies -- 01-01-2009 19:01
Hehe, moeten we elkaar hier klappen uitdelen?
(
619)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 19:07
control is een zeer goede run & neg. enigszins misplaatst
(
870)
sebastiaan (bussum) -- 01-01-2009 18:16
Re : control is een zeer goede run & neg. enigszins misplaatst
(
694)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 01-01-2009 18:27
Re : control is een zeer goede run & neg. enigszins misplaatst
(
579)
sebastiaan (bussum) -- 01-01-2009 18:35