Rake klappen Ernest!!!

Bericht van: Dies , 01-01-2009 19:01 

Eigenlijk moeten we Gerke gewoon negeren, nu valt hij van zijn stoel van het lachen om alle reacties.........althans dat hoop ik voor hem...

Meteociel ens gemiddelde 144 uur:   ( 1360)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-01-2009 18:06
Re : Meteociel ens gemiddelde 144 uur:   ( 675)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-01-2009 18:18
Re : Mooi!   ( 758)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 18:19
Re : Ook op 168u en 192u   ( 589)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 01-01-2009 19:09
  Rugas boven België, jij zit fijn met een W-2 😉  
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:24
Re : Rugas boven België, jij zit fijn met een W-2 😉   ( 587)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 19:01
Re : Meteociel ens gemiddelde 144 uur:   ( 800)
Roeland (Deurne - NL) -- 01-01-2009 18:12
Enkel Limburg is hier veilig   ( 795)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:14
Re : Schei toch uit man 😀 😀   ( 767)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 18:56
Onzin! T850 is hier nu ook -7°C   ( 739)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 19:07
Re : Appelen en peren   ( 596)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 01-01-2009 19:16
We wachten het af, Jef   ( 612)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 19:21
Re : Het gaat om het profiel   ( 611)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 01-01-2009 19:24
Rake klappen Ernest!!!   ( 625)
Dies -- 01-01-2009 19:01
Hehe, moeten we elkaar hier klappen uitdelen?   ( 618)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 19:07
control is een zeer goede run & neg. enigszins misplaatst   ( 870)
sebastiaan (bussum) -- 01-01-2009 18:16
Re : control is een zeer goede run & neg. enigszins misplaatst   ( 693)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-01-2009 18:27
Re : control is een zeer goede run & neg. enigszins misplaatst   ( 579)
sebastiaan (bussum) -- 01-01-2009 18:35