Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
@StayV morgen weer een graadje kouder
Bericht van: Albert (Delfzijl) , 07-01-2009 16:48
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 07-01-2009 16:48
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
gfs 12 uur begonnen
(
1255)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 16:44
Re : gfs 12 uur begonnen
(
939)
Ton (Papendrecht) -- 07-01-2009 17:02
Oostenrijk -38 ???
(
835)
Rick (Terborg Gld)
(
13m)
-- 07-01-2009 16:56
Ik denk diepe dalen
Richard (Rijssen) -- 07-01-2009 16:57
Eerder daar, ja.
(
728)
Joachim (München)
(
545m)
-- 07-01-2009 18:01
@StayV morgen weer een graadje kouder
Albert (Delfzijl) -- 07-01-2009 16:48
Re : en bovendien: de wind lijkt gunstiger te zijn dan ..
(
818)
Richard (Den Haag) -- 07-01-2009 16:51
Yep, zeker voor t westen
(
658)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 07-01-2009 17:04
Re : gelukkig weer die 0 bij mij
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 07-01-2009 17:04
nacht temperatuur ook weer kouder.
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 07-01-2009 16:52
klopt! 11 januari ook prima winterdag
(
874)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 17:09
zaterdag 11 januari
(
1240)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 16:56
bij zo'n kaart verwacht ik eigenlijk
(
1131)
Albert (Delfzijl) -- 07-01-2009 16:59
Re : bij zo'n kaart verwacht ik eigenlijk
(
708)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 07-01-2009 17:06
Re :ik denk dat zelfs Zaterdag de koudste dag wordt in het
(
734)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 07-01-2009 17:14
12 januari Weer een schitterende winterdag
(
1022)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 17:19
Weer een verlenging van het winterweer ?
(
730)
Sander (Nieuwegein) -- 07-01-2009 17:21
Re : Weer een verlenging van het winterweer ?
(
1045)
Ton (Papendrecht) -- 07-01-2009 17:26
Gewoon vrij koud op die kaart en er komt nog geen WC op gang
(
698)
Jeroen(Hoorn)
(
-2m)
-- 07-01-2009 17:32
Ik vind de kaarten niet echt slecht voor een verlenging hoor
(
812)
Sander (Nieuwegein) -- 07-01-2009 17:32
Re : Ik vind de kaarten niet echt slecht voor een verlenging hoor
(
725)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 07-01-2009 17:36
Re : gfs 12 uur begonnen
(
778)
Robin (Spijkenisse) -- 07-01-2009 16:51
Re : gfs 12 uur begonnen
(
642)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 07-01-2009 17:07
Re : gfs 12 uur begonnen
(
708)
Richard (Spijkenisse) -- 07-01-2009 16:54