nacht temperatuur ook weer kouder.

Bericht van: Chris (Eastermar) , 07-01-2009 16:52 


gfs 12 uur begonnen   ( 1257)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 16:44
Re : gfs 12 uur begonnen   ( 941)
Ton (Papendrecht) -- 07-01-2009 17:02
Oostenrijk -38 ???   ( 837)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 07-01-2009 16:56
  Ik denk diepe dalen  
Richard (Rijssen) -- 07-01-2009 16:57
Eerder daar, ja.   ( 730)
Joachim (München) ( 545m) -- 07-01-2009 18:01
  @StayV morgen weer een graadje kouder 😉  
Albert (Delfzijl) -- 07-01-2009 16:48
Re : en bovendien: de wind lijkt gunstiger te zijn dan ..   ( 819)
Richard (Den Haag) -- 07-01-2009 16:51
Yep, zeker voor t westen 🙂   ( 659)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 07-01-2009 17:04
  Re : gelukkig weer die 0 bij mij 🙂  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 07-01-2009 17:04
  nacht temperatuur ook weer kouder.  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 07-01-2009 16:52
klopt! 11 januari ook prima winterdag   ( 874)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 17:09
zaterdag 11 januari   ( 1241)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 16:56
bij zo'n kaart verwacht ik eigenlijk   ( 1133)
Albert (Delfzijl) -- 07-01-2009 16:59
Re : bij zo'n kaart verwacht ik eigenlijk   ( 709)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 07-01-2009 17:06
Re :ik denk dat zelfs Zaterdag de koudste dag wordt in het   ( 735)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 07-01-2009 17:14
12 januari Weer een schitterende winterdag   ( 1024)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 17:19
Weer een verlenging van het winterweer ?   ( 731)
Sander (Nieuwegein) -- 07-01-2009 17:21
Re : Weer een verlenging van het winterweer ?   ( 1045)
Ton (Papendrecht) -- 07-01-2009 17:26
Gewoon vrij koud op die kaart en er komt nog geen WC op gang   ( 699)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 07-01-2009 17:32
Ik vind de kaarten niet echt slecht voor een verlenging hoor   ( 814)
Sander (Nieuwegein) -- 07-01-2009 17:32
Re : Ik vind de kaarten niet echt slecht voor een verlenging hoor   ( 727)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 07-01-2009 17:36
Re : gfs 12 uur begonnen   ( 781)
Robin (Spijkenisse) -- 07-01-2009 16:51
Re : gfs 12 uur begonnen   ( 644)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 07-01-2009 17:07
Re : gfs 12 uur begonnen   ( 709)
Richard (Spijkenisse) -- 07-01-2009 16:54