Re : Prima Ensemble!

Bericht van: Willem (Meppel) , 11-01-2009 19:39 

Jawel zo bedoel ik het niet. Ook hier mooie plaatjes en ijsplezier maar weinig dynamiek in het weer hier met weinig extremen

Prima Ensemble!   ( 1543)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-01-2009 19:31
Re : Prima Ensemble!   ( 902)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:35
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 844)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 19:37
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 672)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:48
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 649)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 19:50
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 631)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:56
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 599)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 20:00
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 572)
Taco (Alphen Gld.) -- 11-01-2009 20:12
  Ik ruik sneeuw!  
Erik (Veendam) -- 11-01-2009 21:08
Re : Ik kan ermee leven   ( 918)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 19:34
Re : Prima Ensemble!   ( 808)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 11-01-2009 19:36
Re : Prima Ensemble!   ( 732)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:39
Zo is dat Willem. 🙂   ( 626)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-01-2009 19:44