Ik ruik sneeuw!

Bericht van: Erik (Veendam) , 11-01-2009 21:08 

Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Prima Ensemble!   ( 1543)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-01-2009 19:31
Re : Prima Ensemble!   ( 902)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:35
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 844)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 19:37
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 671)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:48
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 649)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 19:50
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 629)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:56
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 599)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 20:00
Re : Verheerlijking Eurohogen   ( 571)
Taco (Alphen Gld.) -- 11-01-2009 20:12
  Ik ruik sneeuw!  
Erik (Veendam) -- 11-01-2009 21:08
Re : Ik kan ermee leven   ( 918)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 11-01-2009 19:34
Re : Prima Ensemble!   ( 808)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 11-01-2009 19:36
Re : Prima Ensemble!   ( 730)
Willem (Meppel) -- 11-01-2009 19:39
Zo is dat Willem. 🙂   ( 625)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-01-2009 19:44