In opzet was dit bij de start nochtans een Belgisch forum en voor zover ik weet is het dat nog altijd, ook al is ondertussen de meerderheid van de leden Nederlands.
( 1637)
achterhoekers zijn niet arrogant!
( 831)
Achterhoekers zijn nuchter
( 685)
Achterhoekers zijn nuchter
( 666)
( 648)
( 547)