dan lijkt het inderdaad alsof het een Nederlands forum is, voor mij is het dat ook gewoon. Geen beter forum dan in de hele Benelux!

( 1637)
achterhoekers zijn niet arrogant!
( 830)
Achterhoekers zijn nuchter
( 684)
Achterhoekers zijn nuchter
( 665)
( 648)
( 547)