Mijn uitval over het irritante gedoe van sommige Nederlanders hier die vergeten dat dit een Belgisch forum is en over iets spreken (..)
.
( 1637)
achterhoekers zijn niet arrogant!
( 830)
Achterhoekers zijn nuchter
( 685)
Achterhoekers zijn nuchter
( 666)
( 648)
( 547)