Nu ook niet - behalve eventjes vandaag

Bericht van: Diederik (Brecht, Noorderkempen) , 09-02-2012 11:21 

Ik zie voor de komende etmalen geen dooi.
Vandaag enkele uren +1° of zo in het noorden van Friesland, waar het ijs al piccobello dik genoeg is.
Morgen vrijdag een dikke ijsdag.
Zaterdag een ijzige ijsdag, met forse ijsaangroei.
Zondag een ijsdag: rijden!!!!
Maandag pas dooi, en voor hetzelfde geld ook pas in de namiddag....
Onze planeet is in nood - en dat hebben we aan onszelf te "danken".

IJspluim:20cm zondag.   ( 2426)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:35
Forwarden naar Elfstedenbestuur!!   ( 1574)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 10:39
Re : Forwarden naar Elfstedenbestuur!!   ( 1226)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:44
  😀  
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 10:51
Net even gerekend vanaf diverse ijsdiktes en wel/geen sneeuw   ( 1608)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-02-2012 10:42
  Zou moeten kunnen zondag .  
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:47
Even voor de hopenden onder u   ( 1424)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 10:48
Niet correct...   ( 1113)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 10:52
Even helderder dan: Er moet eerst 15 cm GEMETEN worden   ( 1208)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 10:53
Re : Even helderder dan: Er moet eerst 15 cm GEMETEN worden   ( 1031)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 10:56
Hoog tijd om die regel dan aan te passen   ( 972)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 11:02
in 97 ook stukken met minder dan 15 cm   ( 971)
Gerbert (Elburg) -- 09-02-2012 11:02
Ik waag dat te betwijfelen   ( 1039)
Stefan (Groningen) -- 09-02-2012 11:02
Goed lezen 😉 Daar staat 1 januari   ( 857)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 11:15
Re : Goed lezen 😉 Daar staat 1 januari   ( 715)
Stefan (Groningen) -- 09-02-2012 11:28
Re : Goed lezen 😉 Daar staat 1 januari   ( 581)
VdeV(Heerenveen) -- 09-02-2012 13:45
In '97...   ( 962)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:06
Onjuist   ( 828)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 11:17
Re : Onjuist   ( 767)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:17
En in Balk lag gister al 10cm   ( 1115)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 09-02-2012 10:51
Dit zijn wel vrij ideale waarden...   ( 1031)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-02-2012 10:57
Re : IJspluim:20cm zondag.   ( 1575)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 09-02-2012 10:43
Alleen GFS Parallel member 7 biedt hoop vooralsnog   ( 1165)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 10:45
NB: berekend voor stilstaand water...   ( 1096)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-02-2012 10:44
Re : NB: berekend voor stilstaand water...   ( 805)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:50
Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 1305)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 10:52
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 1032)
Waldo (Arnhem) -- 09-02-2012 10:56
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 932)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 11:01
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 902)
Rico (Den Bosch) -- 09-02-2012 11:00
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 872)
Peter - Drogeham (Fr) -- 09-02-2012 11:09
  +1  
Etienne (StOedenrodeNB) -- 09-02-2012 11:22
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 733)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 11:45
  Van de wal en stuurlui en zo  
Cees-Rotterdam -- 09-02-2012 11:49
Vlaamse stuurlui nog wel 😀   ( 807)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:55
Re : Vlaamse stuurlui nog wel 😀   ( 670)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 11:59
Re : Vlaamse stuurlui nog wel 😀   ( 765)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 12:07
Absoluut ja - Zwinstedentocht!   ( 730)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 12:04
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 639)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 09-02-2012 12:27
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 816)
Andre (Noordwijkerhout) -- 09-02-2012 11:09
  +1!  
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-02-2012 20:30
  Mee eens!!  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-02-2012 11:30
Jaap   ( 1147)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 10:58
Re : Jaap   ( 911)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 11:03
Nee, 87 hellmannen   ( 1262)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:06
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 811)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:09
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 785)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:18
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 700)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:21
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 751)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 11:11
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 770)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:17
Nu ook niet - behalve eventjes vandaag   ( 692)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 11:21
Als het zo simpel was Diederik 🙂   ( 899)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:28
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 658)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 11:25
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 608)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:30
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 598)
Peter - Drogeham (Fr) -- 09-02-2012 11:38
(IJs)pluim van jan 1997   ( 855)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-02-2012 20:36