Absoluut ja - Zwinstedentocht!

Bericht van: Diederik (Brecht, Noorderkempen) , 09-02-2012 12:04 

En het is goed bedoeld hoor, wees gerust. Missxchien is het wel zo dat mijn beeld een beetje vertekend is door het feit dat de huidige koudegolf in Noord-Vlaanderen nu eenmaal een stuk feller is geweest dan in Friesland (waar ze vandaag overigens afloopt)).
Onze planeet is in nood - en dat hebben we aan onszelf te "danken".

IJspluim:20cm zondag.   ( 2424)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:35
Forwarden naar Elfstedenbestuur!!   ( 1573)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 10:39
Re : Forwarden naar Elfstedenbestuur!!   ( 1225)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:44
  😀  
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 10:51
Net even gerekend vanaf diverse ijsdiktes en wel/geen sneeuw   ( 1608)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-02-2012 10:42
  Zou moeten kunnen zondag .  
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:47
Even voor de hopenden onder u   ( 1423)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 10:48
Niet correct...   ( 1111)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 10:52
Even helderder dan: Er moet eerst 15 cm GEMETEN worden   ( 1207)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 10:53
Re : Even helderder dan: Er moet eerst 15 cm GEMETEN worden   ( 1030)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 10:56
Hoog tijd om die regel dan aan te passen   ( 971)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 11:02
in 97 ook stukken met minder dan 15 cm   ( 968)
Gerbert (Elburg) -- 09-02-2012 11:02
Ik waag dat te betwijfelen   ( 1037)
Stefan (Groningen) -- 09-02-2012 11:02
Goed lezen 😉 Daar staat 1 januari   ( 857)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 11:15
Re : Goed lezen 😉 Daar staat 1 januari   ( 714)
Stefan (Groningen) -- 09-02-2012 11:28
Re : Goed lezen 😉 Daar staat 1 januari   ( 579)
VdeV(Heerenveen) -- 09-02-2012 13:45
In '97...   ( 961)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:06
Onjuist   ( 826)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 11:17
Re : Onjuist   ( 767)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:17
En in Balk lag gister al 10cm   ( 1114)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 09-02-2012 10:51
Dit zijn wel vrij ideale waarden...   ( 1029)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-02-2012 10:57
Re : IJspluim:20cm zondag.   ( 1573)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 09-02-2012 10:43
Alleen GFS Parallel member 7 biedt hoop vooralsnog   ( 1162)
Klaas (Wageningen) -- 09-02-2012 10:45
NB: berekend voor stilstaand water...   ( 1096)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-02-2012 10:44
Re : NB: berekend voor stilstaand water...   ( 804)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 10:50
Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 1304)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 10:52
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 1031)
Waldo (Arnhem) -- 09-02-2012 10:56
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 932)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 11:01
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 902)
Rico (Den Bosch) -- 09-02-2012 11:00
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 869)
Peter - Drogeham (Fr) -- 09-02-2012 11:09
  +1  
Etienne (StOedenrodeNB) -- 09-02-2012 11:22
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 733)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 11:45
  Van de wal en stuurlui en zo  
Cees-Rotterdam -- 09-02-2012 11:49
Vlaamse stuurlui nog wel 😀   ( 807)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:55
Re : Vlaamse stuurlui nog wel 😀   ( 669)
Kimme (Bever) -- 09-02-2012 11:59
Re : Vlaamse stuurlui nog wel 😀   ( 765)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 12:07
Absoluut ja - Zwinstedentocht!   ( 729)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 12:04
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 639)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 09-02-2012 12:27
Re : Nogmaals dom dom dom bestuur..   ( 814)
Andre (Noordwijkerhout) -- 09-02-2012 11:09
  +1!  
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-02-2012 20:30
  Mee eens!!  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-02-2012 11:30
Jaap   ( 1145)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 10:58
Re : Jaap   ( 911)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 11:03
Nee, 87 hellmannen   ( 1261)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:06
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 811)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:09
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 783)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:18
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 699)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-02-2012 11:21
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 749)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 11:11
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 769)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:17
Nu ook niet - behalve eventjes vandaag   ( 691)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 09-02-2012 11:21
Als het zo simpel was Diederik 🙂   ( 899)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:28
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 657)
Jaap (Enkhuizen) -- 09-02-2012 11:25
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 607)
Jan (Workum, FRL) -- 09-02-2012 11:30
Re : Nee, 87 hellmannen   ( 598)
Peter - Drogeham (Fr) -- 09-02-2012 11:38
(IJs)pluim van jan 1997   ( 853)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-02-2012 20:36