Ik zie voor de komende etmalen geen dooi.
Vandaag enkele uren +1° of zo in het noorden van Friesland, waar het ijs al piccobello dik genoeg is.
Morgen vrijdag een dikke ijsdag.
Zaterdag een ijzige ijsdag, met forse ijsaangroei.
Zondag een ijsdag: rijden!!!!
Maandag pas dooi, en voor hetzelfde geld ook pas in de namiddag....
Daar staat 1 januari
( 857)
Daar staat 1 januari
( 714)
Daar staat 1 januari
( 579)
( 807)
( 669)
( 764)
( 899)