Is deze van Brussel?

Bericht van: Chris (Eastermar) , 14-01-2013 15:42 


ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 2777)
Kimme (Bever) -- 14-01-2013 15:13
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 1728)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:22
Elfstedentocht? Nu al de gekte?   ( 1421)
Katya - As (B) ( 74m) -- 14-01-2013 15:35
Re : Elfstedentocht? Nu al de gekte?   ( 880)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:52
Re : Elfstedentocht? Nu al de gekte?   ( 933)
erik(Groningen) -- 14-01-2013 15:55
Ja, ik noem dat gekte.   ( 819)
Katya - As (B) ( 74m) -- 14-01-2013 16:01
Re : Ja, ik noem dat gekte.   ( 757)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-01-2013 16:12
Re : Ja, ik noem dat gekte.   ( 702)
Katya - As (B) ( 74m) -- 14-01-2013 16:15
Kans op tocht zeer groot dit jaar...   ( 679)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 16:28
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 1459)
Mark (Zaanstad) -- 14-01-2013 15:25
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 1205)
Lars (Harlingen) -- 14-01-2013 15:27
Nee joh.. Als er ECHT 10 cm over de HELE route ligt, is t al   ( 1142)
Wim (Oudewater) -- 14-01-2013 15:34
Re : Nee joh.. Als er ECHT 10 cm over de HELE route ligt, is t al   ( 931)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 14-01-2013 15:45
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 1603)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:33
Friesland gaat "op slot"   ( 1603)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 15:33
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 1248)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:36
"Op slot"   ( 1138)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 15:40
Re : "Op slot"   ( 867)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:42
Re : "Op slot"   ( 866)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 14-01-2013 15:45
Re : "Op slot"   ( 802)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:46
Re : "Op slot"   ( 619)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 16:39
Re : "Op slot"   ( 740)
Eddy (Ommen) -- 14-01-2013 15:47
Er komt een soort wachtwoord   ( 924)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:52
  Buter, brea en griene tsiis....  
Marcel (Den Haag) -- 14-01-2013 15:56
je komt alleen Friesland voor de E-tocht als je   ( 773)
René (Oss) -- 14-01-2013 15:52
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 917)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:40
Re : Friesland gaat "op slot"   ( 885)
erik(Groningen) -- 14-01-2013 15:38
Re : Friesland gaat "op slot"   ( 749)
Mark (Zaanstad) -- 14-01-2013 15:42
Re : Friesland gaat "op slot"   ( 882)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:38
Re : Friesland gaat "op slot"   ( 858)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-01-2013 15:43
Scheiding wedstrijd/toertocht; eventueel 2 verschillende   ( 774)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 16:05
Je kunt op OT evt. wel een discussie opstarten   ( 710)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 16:10
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin   ( 1106)
Mario Merksem -- 14-01-2013 15:35
  Is deze van Brussel?  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 14-01-2013 15:42
  Neen, van Bever. Hier die van Brussel  
Marijn (Snellegem) ( 12m) -- 14-01-2013 15:44
  Van het noorden zal dan wel kouder zijn?  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 14-01-2013 15:46
Re : Van het noorden zal dan wel kouder zijn?   ( 935)
Marijn (Snellegem) ( 12m) -- 14-01-2013 15:55