Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : "Op slot"
Bericht van: Ernest (Maassluis) , 14-01-2013 16:39
Daar mis je het punt al. Zeker 80% komt niet om die tocht te kijken; gaat niet ergens plompverloren in een weiland staan. Die komen naar de belangrijke steden.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
2778)
Kimme (Bever) -- 14-01-2013 15:13
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1730)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:22
Elfstedentocht? Nu al de gekte?
(
1421)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 14-01-2013 15:35
Re : Elfstedentocht? Nu al de gekte?
(
881)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:52
Re : Elfstedentocht? Nu al de gekte?
(
933)
erik(Groningen) -- 14-01-2013 15:55
Ja, ik noem dat gekte.
(
820)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 14-01-2013 16:01
Re : Ja, ik noem dat gekte.
(
758)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-01-2013 16:12
Re : Ja, ik noem dat gekte.
(
703)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 14-01-2013 16:15
Kans op tocht zeer groot dit jaar...
(
680)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 16:28
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1460)
Mark (Zaanstad) -- 14-01-2013 15:25
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1205)
Lars (Harlingen) -- 14-01-2013 15:27
Nee joh.. Als er ECHT 10 cm over de HELE route ligt, is t al
(
1143)
Wim (Oudewater) -- 14-01-2013 15:34
Re : Nee joh.. Als er ECHT 10 cm over de HELE route ligt, is t al
(
932)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 14-01-2013 15:45
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1603)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:33
Friesland gaat "op slot"
(
1604)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 15:33
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1249)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:36
"Op slot"
(
1139)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 15:40
Re : "Op slot"
(
868)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:42
Re : "Op slot"
(
867)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 14-01-2013 15:45
Re : "Op slot"
(
803)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:46
Re : "Op slot"
(
621)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 16:39
Re : "Op slot"
(
741)
Eddy (Ommen) -- 14-01-2013 15:47
Er komt een soort wachtwoord
(
925)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:52
Buter, brea en griene tsiis....
Marcel (Den Haag) -- 14-01-2013 15:56
je komt alleen Friesland voor de E-tocht als je
(
774)
René (Oss) -- 14-01-2013 15:52
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
918)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:40
Re : Friesland gaat "op slot"
(
886)
erik(Groningen) -- 14-01-2013 15:38
Re : Friesland gaat "op slot"
(
750)
Mark (Zaanstad) -- 14-01-2013 15:42
Re : Friesland gaat "op slot"
(
883)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:38
Re : Friesland gaat "op slot"
(
858)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-01-2013 15:43
Scheiding wedstrijd/toertocht; eventueel 2 verschillende
(
775)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 16:05
Je kunt op OT evt. wel een discussie opstarten
(
711)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 16:10
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1106)
Mario Merksem -- 14-01-2013 15:35
Is deze van Brussel?
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 14-01-2013 15:42
Neen, van Bever. Hier die van Brussel
Marijn (Snellegem)
(
12m)
-- 14-01-2013 15:44
Van het noorden zal dan wel kouder zijn?
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 14-01-2013 15:46
Re : Van het noorden zal dan wel kouder zijn?
(
936)
Marijn (Snellegem)
(
12m)
-- 14-01-2013 15:55