Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
je komt alleen Friesland voor de E-tocht als je
Bericht van: René (Oss) , 14-01-2013 15:52
een Hotel of Camping hebt geboekt en bewijs kan tonen. Of je moet aan kunnen tonen dat Familie daar woont
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
2777)
Kimme (Bever) -- 14-01-2013 15:13
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1728)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:22
Elfstedentocht? Nu al de gekte?
(
1421)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 14-01-2013 15:35
Re : Elfstedentocht? Nu al de gekte?
(
880)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:52
Re : Elfstedentocht? Nu al de gekte?
(
933)
erik(Groningen) -- 14-01-2013 15:55
Ja, ik noem dat gekte.
(
819)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 14-01-2013 16:01
Re : Ja, ik noem dat gekte.
(
757)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-01-2013 16:12
Re : Ja, ik noem dat gekte.
(
702)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 14-01-2013 16:15
Kans op tocht zeer groot dit jaar...
(
679)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 16:28
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1459)
Mark (Zaanstad) -- 14-01-2013 15:25
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1205)
Lars (Harlingen) -- 14-01-2013 15:27
Nee joh.. Als er ECHT 10 cm over de HELE route ligt, is t al
(
1143)
Wim (Oudewater) -- 14-01-2013 15:34
Re : Nee joh.. Als er ECHT 10 cm over de HELE route ligt, is t al
(
932)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 14-01-2013 15:45
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1603)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:33
Friesland gaat "op slot"
(
1604)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 15:33
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1248)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:36
"Op slot"
(
1138)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 15:40
Re : "Op slot"
(
867)
Jurgen (Berghem) -- 14-01-2013 15:42
Re : "Op slot"
(
866)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 14-01-2013 15:45
Re : "Op slot"
(
802)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:46
Re : "Op slot"
(
619)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 16:39
Re : "Op slot"
(
741)
Eddy (Ommen) -- 14-01-2013 15:47
Er komt een soort wachtwoord
(
925)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:52
Buter, brea en griene tsiis....
Marcel (Den Haag) -- 14-01-2013 15:56
je komt alleen Friesland voor de E-tocht als je
(
774)
René (Oss) -- 14-01-2013 15:52
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
917)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 15:40
Re : Friesland gaat "op slot"
(
886)
erik(Groningen) -- 14-01-2013 15:38
Re : Friesland gaat "op slot"
(
749)
Mark (Zaanstad) -- 14-01-2013 15:42
Re : Friesland gaat "op slot"
(
882)
Simon (Leuven) -- 14-01-2013 15:38
Re : Friesland gaat "op slot"
(
858)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-01-2013 15:43
Scheiding wedstrijd/toertocht; eventueel 2 verschillende
(
774)
Johan (Hardegarijp) -- 14-01-2013 16:05
Je kunt op OT evt. wel een discussie opstarten
(
711)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 16:10
Re : ENS GFS06Z: Oper bovenin
(
1106)
Mario Merksem -- 14-01-2013 15:35
Is deze van Brussel?
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 14-01-2013 15:42
Neen, van Bever. Hier die van Brussel
Marijn (Snellegem)
(
12m)
-- 14-01-2013 15:44
Van het noorden zal dan wel kouder zijn?
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 14-01-2013 15:46
Re : Van het noorden zal dan wel kouder zijn?
(
936)
Marijn (Snellegem)
(
12m)
-- 14-01-2013 15:55