Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 15-01-2013 15:10 


Nee jongen, ik geloof je niet. En zomaar mensen hier aanhalen die genoeg zouden weten volgens sommigen vind ik OT-tekst.

GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 2406)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:18
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 1682)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 13:53
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 1534)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 13:54
Onjuist, dergelijke beweringen zijn per definitie flauwekul   ( 1436)
Sjoerd (Leidschendam, ZH) -- 15-01-2013 13:56
Re : Onjuist, dergelijke beweringen zijn per definitie flauwekul   ( 1283)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 13:58
Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 1329)
Roelant (Utrecht-West) -- 15-01-2013 14:02
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 1093)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 14:04
Jaa, jij kan goed brullen. Niet van die rare praatjes v   ( 1008)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:11
de schrijver...   ( 896)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:14
Re : Laat Ernest nu maar brullen, hij weet t toch altijd beter.   ( 840)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 14:41
Re : Jaa, jij kan goed brullen. Niet van die rare praatjes v   ( 867)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 14:37
Niet zo onschuldig Ernest, je weet heel goed wat ik bedoel,   ( 947)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:47
Re : toch behoorlijk onschuldig Wim   ( 729)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 15:07
Re : toch behoorlijk onschuldig Wim   ( 634)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 16:45
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 830)
Eddy (Ommen) -- 15-01-2013 14:36
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 864)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 14:41
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 806)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:47
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 752)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 15:10
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 808)
Eddy (Ommen) -- 15-01-2013 15:18
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 744)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 15:30
Dat je verbaal je mannetje staat wil niet altijd zeggen dat   ( 733)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 16:43
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 703)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 15:19
Heeft geen enkele zin hoor. Ben ik effe blij wel positief in   ( 769)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:41
Re : Heeft geen enkele zin hoor. Ben ik effe blij wel positief in   ( 697)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 15:13
Re : Wim heeft dit geleend van Netweather forum van   ( 921)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:04
Mijn text komt van een andere bron, waarschijnlijk wel door   ( 865)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:08
Re : Mijn text komt van een andere bron, waarschijnlijk wel door   ( 771)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 14:48
Re : Mijn text komt van een andere bron, waarschijnlijk wel door   ( 680)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:51
Re : Mijn text komt van een andere bron, waarschijnlijk wel door   ( 737)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 14:54
Re : Mijn text komt van een andere bron, waarschijnlijk wel door   ( 645)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 15:07
Hoe kom je daar in godshemelsnaam bij Sjoerd? Jou wiskunde   ( 647)
Wim (Oudewater) -- 16-01-2013 00:51
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 1070)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 14:02
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 911)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 14:16
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 1146)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:19
Misschien is zijn onderzoeksbudget bijna op   ( 810)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 14:23
Re : Misschien is zijn onderzoeksbudget bijna op   ( 720)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:43
Ik bedoe; degene aan wie hij die vraag stelt 🙂   ( 695)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 14:47
Re : Ik bedoe; degene aan wie hij die vraag stelt 🙂   ( 698)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:49
Re : Misschien is zijn onderzoeksbudget bijna op   ( 675)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 14:52
Re : Misschien is zijn onderzoeksbudget bijna op   ( 728)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 15:00
Re : Misschien is zijn onderzoeksbudget bijna op   ( 690)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 15:04
Jij zegt dat je er nog wel een paar lust, maar als het zover   ( 744)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:25
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 833)
Kimme (Bever) -- 15-01-2013 14:36
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 759)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:44
Tja, wat is befaamd?   ( 725)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 14:56
Maar o wee als het over ene hoofdmeteoroloog van het KNMI   ( 666)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 16:35
Re : Maar o wee als het over ene hoofdmeteoroloog van het KNMI   ( 680)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 16:53
Wat Matt Hugo er van denkt moet hij weten.   ( 642)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 18:03
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 1202)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 13:53
Meerdere bronnen is deze informatie uit te halen.   ( 1125)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 14:05
Re : GFS 06z: Overschatting oceaanrug door retrograads hoog?   ( 1079)
Waldo (Arnhem) -- 15-01-2013 13:53
Volledig retrograde hogen bestaan niet 😉   ( 1097)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 13:57
Wat is het nut van dit bericht?   ( 909)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 14:02
Re : Wat is het nut van dit bericht?   ( 833)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 14:04
Re : Wat is het nut van dit bericht?   ( 733)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:08
Re : Wat is het nut van dit bericht?   ( 693)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 14:11
Re : Wat is het nut van dit bericht?   ( 742)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 14:14
Re : Wat is het nut van dit bericht?   ( 656)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 14:38
Misschien onzin, maar...   ( 1029)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 15-01-2013 14:09
Re : Misschien onzin, maar...   ( 827)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 14:13