Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
+1
Bericht van: Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) , 23-03-2013 10:06
Quote selectie
Foto's:
https://www.flickr.com/photos/86371022@N05/
Publicaties:
https://scholar.google.com/citations?user=VHOeMu8AAAAJ&hl=no&oi=ao
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
EPS EC+168hr
(
1574)
lennert (delft) -- 23-03-2013 09:27
ja, Peter Timofeeff blundert wellicht weer
(
1648)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:34
Telegraaf & Volkskrant bericht
(
1764)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:38
Ijsdag in de Bilt nu al onmogelijk?
(
1003)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 23-03-2013 09:50
Ook geen ijsdag voor NO'en
(
800)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 23-03-2013 09:52
Ja, sowieso lijkt me vandaag
(
817)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:52
Re : Ja, sowieso lijkt me vandaag
(
745)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 23-03-2013 09:55
Re : Ja, sowieso lijkt me vandaag
(
492)
Johannes (Den Helder) -- 23-03-2013 11:54
Nee, is weerlegt door Ad Vermaas
(
532)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 17:23
De Bilt 11.20 +0,5 C
(
506)
Nieck (Hilversum)
(
10m)
-- 23-03-2013 11:41
Belachelijk: zo wordt onze jeugd nog hard!
(
845)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 23-03-2013 09:53
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
721)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 09:56
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
744)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 23-03-2013 09:57
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
605)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-03-2013 10:02
+1
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 23-03-2013 10:02
+1
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 23-03-2013 10:06
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
628)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 10:34
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
594)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 23-03-2013 10:48
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
544)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 10:53
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
534)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 10:57
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
469)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 15:20
Re : ja, Peter Timofeeff blundert wellicht weer
(
712)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 10:06
Sommige doen net of PT het zelf allemaal bedenkt, dacht het
(
605)
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 23-03-2013 10:36
Ik heb de moed al opgegeven, Ronald,
(
599)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 10:47
Vergelijk hem eens met Reinier?
(
618)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 10:51
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?
(
524)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 11:01
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 23-03-2013 11:05
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?
(
494)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 11:46
Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje
Marcel (Den Haag) -- 23-03-2013 11:28
Re : Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje
(
504)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 11:47
Re : Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje
(
506)
Wallie (Lelystad) -- 23-03-2013 12:01
Unsinn
(
486)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 23-03-2013 12:32
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?
(
477)
Wallie (Lelystad) -- 23-03-2013 13:04
+10.000
(
482)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 23-03-2013 12:26
Re : EPS EC+168hr
(
806)
Waldo (Arnhem) -- 23-03-2013 09:37