Re : Telegraaf & Volkskrant bericht

Bericht van: Robin (Spijkenisse) , 23-03-2013 15:20 

[...]

Ja, Ben, Spijkenisse waar ligt dat eigenlijk, kun je daar voetballen dan? 😀


eg wel.

EPS EC+168hr   ( 1575)
lennert (delft) -- 23-03-2013 09:27
ja, Peter Timofeeff blundert wellicht weer   ( 1649)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:34
Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 1764)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:38
Ijsdag in de Bilt nu al onmogelijk?   ( 1003)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 23-03-2013 09:50
Ook geen ijsdag voor NO'en   ( 800)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-03-2013 09:52
Ja, sowieso lijkt me vandaag   ( 818)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:52
Re : Ja, sowieso lijkt me vandaag   ( 745)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 23-03-2013 09:55
Re : Ja, sowieso lijkt me vandaag   ( 494)
Johannes (Den Helder) -- 23-03-2013 11:54
Nee, is weerlegt door Ad Vermaas   ( 532)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 17:23
De Bilt 11.20 +0,5 C   ( 506)
Nieck (Hilversum) ( 10m) -- 23-03-2013 11:41
Belachelijk: zo wordt onze jeugd nog hard!   ( 845)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-03-2013 09:53
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 721)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 09:56
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 744)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 23-03-2013 09:57
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 605)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-03-2013 10:02
  +1  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-03-2013 10:02
  +1 😀  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 23-03-2013 10:06
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 628)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 10:34
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 595)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 23-03-2013 10:48
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 544)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 10:53
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 534)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 10:57
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht   ( 470)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 15:20
Re : ja, Peter Timofeeff blundert wellicht weer   ( 713)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 10:06
Sommige doen net of PT het zelf allemaal bedenkt, dacht het   ( 606)
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 23-03-2013 10:36
Ik heb de moed al opgegeven, Ronald,   ( 599)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 10:47
Vergelijk hem eens met Reinier?   ( 619)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 10:51
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?   ( 524)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 11:01
  😀  
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 23-03-2013 11:05
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?   ( 494)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 11:46
  Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje 🙂  
Marcel (Den Haag) -- 23-03-2013 11:28
Re : Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje 🙂   ( 505)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 11:47
Re : Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje 🙂   ( 507)
Wallie (Lelystad) -- 23-03-2013 12:01
Unsinn   ( 486)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-03-2013 12:32
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?   ( 478)
Wallie (Lelystad) -- 23-03-2013 13:04
+10.000   ( 482)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-03-2013 12:26
Re : EPS EC+168hr   ( 807)
Waldo (Arnhem) -- 23-03-2013 09:37