Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
De Bilt 11.20 +0,5 C
Bericht van: Nieck (Hilversum) , 23-03-2013 11:41
Kracht van de maartzon denk ik.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
EPS EC+168hr
(
1576)
lennert (delft) -- 23-03-2013 09:27
ja, Peter Timofeeff blundert wellicht weer
(
1650)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:34
Telegraaf & Volkskrant bericht
(
1764)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:38
Ijsdag in de Bilt nu al onmogelijk?
(
1003)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 23-03-2013 09:50
Ook geen ijsdag voor NO'en
(
800)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 23-03-2013 09:52
Ja, sowieso lijkt me vandaag
(
818)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 09:52
Re : Ja, sowieso lijkt me vandaag
(
746)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 23-03-2013 09:55
Re : Ja, sowieso lijkt me vandaag
(
494)
Johannes (Den Helder) -- 23-03-2013 11:54
Nee, is weerlegt door Ad Vermaas
(
532)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 17:23
De Bilt 11.20 +0,5 C
(
507)
Nieck (Hilversum)
(
10m)
-- 23-03-2013 11:41
Belachelijk: zo wordt onze jeugd nog hard!
(
847)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 23-03-2013 09:53
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
723)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 09:56
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
745)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 23-03-2013 09:57
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
606)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-03-2013 10:02
+1
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 23-03-2013 10:02
+1
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 23-03-2013 10:06
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
629)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 10:34
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
595)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 23-03-2013 10:48
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
545)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 10:53
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
536)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 10:57
Re : Telegraaf & Volkskrant bericht
(
470)
Robin (Spijkenisse) -- 23-03-2013 15:20
Re : ja, Peter Timofeeff blundert wellicht weer
(
713)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 10:06
Sommige doen net of PT het zelf allemaal bedenkt, dacht het
(
606)
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 23-03-2013 10:36
Ik heb de moed al opgegeven, Ronald,
(
599)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 10:47
Vergelijk hem eens met Reinier?
(
620)
sebastiaan (bussum) -- 23-03-2013 10:51
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?
(
525)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 11:01
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 23-03-2013 11:05
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?
(
494)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 11:46
Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje
Marcel (Den Haag) -- 23-03-2013 11:28
Re : Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje
(
505)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-03-2013 11:47
Re : Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje
(
507)
Wallie (Lelystad) -- 23-03-2013 12:01
Unsinn
(
487)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 23-03-2013 12:32
Re : Vergelijk hem eens met Reinier?
(
478)
Wallie (Lelystad) -- 23-03-2013 13:04
+10.000
(
482)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 23-03-2013 12:26
Re : EPS EC+168hr
(
808)
Waldo (Arnhem) -- 23-03-2013 09:37