waar zijn de foto`s?

Bericht van: Gerry(Emmen) , 30-01-2015 12:26 

Krijg helaas geen foto`s te zien!

Sneeuwfoto's Assen   ( 1820)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:01
waar zijn de foto`s?   ( 878)
Gerry(Emmen) -- 30-01-2015 12:26
Re : waar zijn de foto`s?   ( 742)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 13:17
Re : waar zijn de foto`s?   ( 705)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 13:33
Re : waar zijn de foto`s?   ( 657)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 13:35
Re : waar zijn de foto`s?   ( 614)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:02
In de Ardennen valt momenteel ook nog genoeg   ( 1652)
Sander (Waddinxveen) ( -5m) -- 30-01-2015 12:32
Geweldig Luit!   ( 865)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 30-01-2015 12:37
Hier anderhalve centimeter deze ochtend.   ( 908)
Katya - As (B) ( 74m) -- 30-01-2015 12:54
Heel bijzonder   ( 705)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 30-01-2015 13:37
Hij had het over eigen server.   ( 661)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 30-01-2015 14:00
Re : Hij had het over eigen server.   ( 635)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:04
1 Foto is gelukt!   ( 648)
Gerry(Emmen) -- 30-01-2015 13:49
Dit is mijn favoriet!   ( 759)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 14:04
Re : Dit is mijn favoriet!   ( 583)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:45
  Mooi!!!  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 30-01-2015 14:24
  Re : Prachtig  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 30-01-2015 14:47