Geweldig Luit!

Bericht van: Emil (Groningen) , 30-01-2015 12:37 

Assen heeft de hoofdprijs 🙂
Voorheen uit Amsterdam, in 2025 tijdelijk vanuit Riga en nu Groningen

Sneeuwfoto's Assen   ( 1820)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:01
waar zijn de foto`s?   ( 875)
Gerry(Emmen) -- 30-01-2015 12:26
Re : waar zijn de foto`s?   ( 740)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 13:17
Re : waar zijn de foto`s?   ( 705)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 13:33
Re : waar zijn de foto`s?   ( 655)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 13:35
Re : waar zijn de foto`s?   ( 612)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:02
In de Ardennen valt momenteel ook nog genoeg   ( 1652)
Sander (Waddinxveen) ( -5m) -- 30-01-2015 12:32
Geweldig Luit!   ( 864)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 30-01-2015 12:37
Hier anderhalve centimeter deze ochtend.   ( 908)
Katya - As (B) ( 74m) -- 30-01-2015 12:54
Heel bijzonder   ( 703)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 30-01-2015 13:37
Hij had het over eigen server.   ( 661)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 30-01-2015 14:00
Re : Hij had het over eigen server.   ( 635)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:04
1 Foto is gelukt!   ( 647)
Gerry(Emmen) -- 30-01-2015 13:49
Dit is mijn favoriet!   ( 758)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 14:04
Re : Dit is mijn favoriet!   ( 582)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:45
  Mooi!!!  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 30-01-2015 14:24
  Re : Prachtig  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 30-01-2015 14:47