Re : waar zijn de foto`s?

Bericht van: Peter (Ameide) , 30-01-2015 13:35 

Anders even uploaden? 😉

gr
Peter
Het weer is altijd bij je 🙂

Sneeuwfoto's Assen   ( 1820)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:01
waar zijn de foto`s?   ( 876)
Gerry(Emmen) -- 30-01-2015 12:26
Re : waar zijn de foto`s?   ( 740)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 13:17
Re : waar zijn de foto`s?   ( 705)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 13:33
Re : waar zijn de foto`s?   ( 656)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 13:35
Re : waar zijn de foto`s?   ( 613)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:02
In de Ardennen valt momenteel ook nog genoeg   ( 1652)
Sander (Waddinxveen) ( -5m) -- 30-01-2015 12:32
Geweldig Luit!   ( 864)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 30-01-2015 12:37
Hier anderhalve centimeter deze ochtend.   ( 908)
Katya - As (B) ( 74m) -- 30-01-2015 12:54
Heel bijzonder   ( 704)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 30-01-2015 13:37
Hij had het over eigen server.   ( 661)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 30-01-2015 14:00
Re : Hij had het over eigen server.   ( 635)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:04
1 Foto is gelukt!   ( 648)
Gerry(Emmen) -- 30-01-2015 13:49
Dit is mijn favoriet!   ( 758)
Peter (Ameide) -- 30-01-2015 14:04
Re : Dit is mijn favoriet!   ( 583)
Luit (Assen) -- 30-01-2015 14:45
  Mooi!!!  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 30-01-2015 14:24
  Re : Prachtig  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 30-01-2015 14:47