Uit het niets ontstaan hier onweersbuien

Bericht van: Erik (Veendam) , 09-06-2018 22:42 

Vlak in de buurt nu met zo te zien een dubbele shelf en veel gedonder en een een aantal CG's

Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Uit het niets ontstaan hier onweersbuien   ( 1319)
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 22:42
  Lekker hoor! 🙂 geniet ervan 🙂  
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 22:48
Stukje over de grens thv Overijssel ook fors geval   ( 504)
WilcoS (Dordrecht) -- 09-06-2018 22:59
  Bij Deurne nu ook ontladingen te zien op lightningmaps .  
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:17
  yes mooie lichtshow vanaf hier  
Ronald (Groningen) -- 09-06-2018 23:02
CB in het oosten   ( 544)
Wiendeld (Eelde) -- 09-06-2018 23:02
  Foto's maken!  
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:06
Re: Foto's maken!   ( 451)
Wiendeld (Eelde) -- 09-06-2018 23:12
Dat is jammer. In de herfst is het zicht meestal wat beter als...   ( 424)
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:15
Re: Dat is jammer. In de herfst is het zicht meestal wat beter als...   ( 328)
Wiendeld (Eelde) -- 09-06-2018 23:49
Re: Dat is jammer. In de herfst is het zicht meestal wat beter als...   ( 1202)
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:54
zojuist paar korte keiharde knallen   ( 450)
Oud-Gebruiker <ID-4772> ( 11m) -- 09-06-2018 23:05
Hier ook inderdaad   ( 394)
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 23:08
Re: Hier ook inderdaad   ( 426)
Oud-Gebruiker <ID-4772> ( 11m) -- 09-06-2018 23:10
Re: zojuist paar korte keiharde knallen   ( 396)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 09-06-2018 23:39
Er komen ontladingen uit maar amper neerslag in het begin. apart   ( 360)
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:41
Felle inslagen   ( 538)
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 23:06
Re: Felle inslagen   ( 428)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 09-06-2018 23:10
Re: Uit het niets ontstaan hier onweersbuien   ( 521)
Gerhard (Musselkanaal) -- 09-06-2018 23:16
We schrijven 9 juni. Voor de zoveelste keer heerlijk genieten   ( 411)
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-06-2018 23:40
  Komt al weer een nieuwe bui aan  
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 23:46
Ik heb een heuveltje in de tuin gemaakt....   ( 415)
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-06-2018 23:54
  Aha, daar is alle grond uit het Dannemeer heengebracht!  
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 09-06-2018 23:55
Niet helemaal uit het niets hoor.   ( 771)
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 09-06-2018 23:52
  Schitterende vangst Mark  
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-06-2018 23:57
Wow zonneharpen 🙂   ( 392)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 09-06-2018 23:59
Je hebt gelijk   ( 365)
Erik (Veendam) -- 10-06-2018 00:09
Re: prachtige wolkenschaduw! En inderdaad, niet geheel   ( 372)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 10-06-2018 00:58
  Prachtige foto's 🙂  
Eric, Rotterdam -- 10-06-2018 08:22
  Bedankt allemaal.  
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 10-06-2018 13:39