Re: Felle inslagen

Bericht van: Daniël (Blauwestad-Oldambt) , 09-06-2018 23:10 

Moi Erik,

Hier in Oostwold begint het ook!

Winterliefhebber en woont 8 km vanaf Nieuw Beerta

Uit het niets ontstaan hier onweersbuien   ( 1319)
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 22:42
  Lekker hoor! 🙂 geniet ervan 🙂  
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 22:48
Stukje over de grens thv Overijssel ook fors geval   ( 505)
WilcoS (Dordrecht) -- 09-06-2018 22:59
  Bij Deurne nu ook ontladingen te zien op lightningmaps .  
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:17
  yes mooie lichtshow vanaf hier  
Ronald (Groningen) -- 09-06-2018 23:02
CB in het oosten   ( 545)
Wiendeld (Eelde) -- 09-06-2018 23:02
  Foto's maken!  
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:06
Re: Foto's maken!   ( 452)
Wiendeld (Eelde) -- 09-06-2018 23:12
Dat is jammer. In de herfst is het zicht meestal wat beter als...   ( 424)
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:15
Re: Dat is jammer. In de herfst is het zicht meestal wat beter als...   ( 329)
Wiendeld (Eelde) -- 09-06-2018 23:49
Re: Dat is jammer. In de herfst is het zicht meestal wat beter als...   ( 1202)
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:54
zojuist paar korte keiharde knallen   ( 451)
Oud-Gebruiker <ID-4772> ( 11m) -- 09-06-2018 23:05
Hier ook inderdaad   ( 394)
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 23:08
Re: Hier ook inderdaad   ( 427)
Oud-Gebruiker <ID-4772> ( 11m) -- 09-06-2018 23:10
Re: zojuist paar korte keiharde knallen   ( 397)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 09-06-2018 23:39
Er komen ontladingen uit maar amper neerslag in het begin. apart   ( 360)
Jean Paul (Terneuzen) -- 09-06-2018 23:41
Felle inslagen   ( 539)
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 23:06
Re: Felle inslagen   ( 429)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 09-06-2018 23:10
Re: Uit het niets ontstaan hier onweersbuien   ( 521)
Gerhard (Musselkanaal) -- 09-06-2018 23:16
We schrijven 9 juni. Voor de zoveelste keer heerlijk genieten   ( 412)
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-06-2018 23:40
  Komt al weer een nieuwe bui aan  
Erik (Veendam) -- 09-06-2018 23:46
Ik heb een heuveltje in de tuin gemaakt....   ( 415)
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-06-2018 23:54
  Aha, daar is alle grond uit het Dannemeer heengebracht!  
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 09-06-2018 23:55
Niet helemaal uit het niets hoor.   ( 771)
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 09-06-2018 23:52
  Schitterende vangst Mark  
Koos Spakman (Froombosch) -- 09-06-2018 23:57
Wow zonneharpen 🙂   ( 393)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 09-06-2018 23:59
Je hebt gelijk   ( 366)
Erik (Veendam) -- 10-06-2018 00:09
Re: prachtige wolkenschaduw! En inderdaad, niet geheel   ( 373)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 10-06-2018 00:58
  Prachtige foto's 🙂  
Eric, Rotterdam -- 10-06-2018 08:22
  Bedankt allemaal.  
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 10-06-2018 13:39