Tegen zonsondergang waren er in het oosten al opbollende wolken te zien. Ik wou nog een foto maken, maar dacht: ach, dat kakt toch zo weer in. Nu zit het iets te ver zuidoostelijk om er van te genieten. De lucht naar het westen was trouwens ook erg mooi.
Quote selectie
geniet ervan
( 392)