Re : Sneeuwverwachting morgen

Bericht van: VdeV(Heerenveen) , 22-02-2005 16:17 

euhhmmm...sorry, verkeerd geformuleerd.
Maar het is nu aangepast...

Uitgaande van regen en natte sneeuw kan het ALLEEN MAAR meevallen.

Victor

Sneeuwverwachting morgen   ( 852)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:07
Re : Sneeuwverwachting morgen [edit]   ( 686)
VdeV(Heerenveen) -- 22-02-2005 16:13
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 730)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:13
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 654)
VdeV(Heerenveen) -- 22-02-2005 16:17
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 659)
Mark (Rhoon) -- 22-02-2005 16:20
Heeft tie ook 😉   ( 587)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 22-02-2005 16:23
Re : Heeft tie ook 😉   ( 868)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:27
Re : Heeft tie ook 😉   ( 547)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 22-02-2005 16:39
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 623)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:23