Re : Sneeuwverwachting morgen

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 22-02-2005 16:23 

Je bent niet al te positief he? Ik hoop dat je het mis hebt..


Ik ook! 😉
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Sneeuwverwachting morgen   ( 853)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:07
Re : Sneeuwverwachting morgen [edit]   ( 687)
VdeV(Heerenveen) -- 22-02-2005 16:13
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 730)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:13
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 654)
VdeV(Heerenveen) -- 22-02-2005 16:17
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 659)
Mark (Rhoon) -- 22-02-2005 16:20
Heeft tie ook 😉   ( 587)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 22-02-2005 16:23
Re : Heeft tie ook 😉   ( 868)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:27
Re : Heeft tie ook 😉   ( 548)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 22-02-2005 16:39
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 624)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:23