Heeft tie ook 😉

Bericht van: Marco Vlaardingen-Centrum , 22-02-2005 16:23 

de postivieling die uitgaat dat er zeker plaatselijk 5 tot 10 cm gsaat vallen...waar zal de moeilijkste vraag zijn...gewoon lekker afwachten en tot die tijd andere dingen doen waarbij de tijd lekker snel gaat totdat het gaat sneeuwen 😉

Sneeuwverwachting morgen   ( 853)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:07
Re : Sneeuwverwachting morgen [edit]   ( 687)
VdeV(Heerenveen) -- 22-02-2005 16:13
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 731)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:13
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 654)
VdeV(Heerenveen) -- 22-02-2005 16:17
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 659)
Mark (Rhoon) -- 22-02-2005 16:20
Heeft tie ook 😉   ( 588)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 22-02-2005 16:23
Re : Heeft tie ook 😉   ( 868)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:27
Re : Heeft tie ook 😉   ( 548)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 22-02-2005 16:39
Re : Sneeuwverwachting morgen   ( 624)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-02-2005 16:23