Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!

Bericht van: Takkie (Amstelveen) , 29-06-2005 13:24 

Mwah.
Ut Wordt Nix

Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 950)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:23
wordt niks dit denk ik   ( 692)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 29-06-2005 13:35
Re : ah ok   ( 540)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:36
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 550)
Cookie (Ninove) -- 29-06-2005 13:26
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 555)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:27
Re : Maybe   ( 550)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 29-06-2005 13:28
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 593)
Takkie (Amstelveen) -- 29-06-2005 13:24
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 572)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:25