Re : Maybe

Bericht van: Jonas (Smetlede O-VL) , 29-06-2005 13:28 

Nu is het nog geen lijntje , maar gwn losse kernen die wel bij mekaar zullen groeien.

Hier wat gerommel in de verte, maar niks meer...


Groeten

Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 950)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:23
wordt niks dit denk ik   ( 691)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 29-06-2005 13:35
Re : ah ok   ( 539)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:36
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 549)
Cookie (Ninove) -- 29-06-2005 13:26
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 554)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:27
Re : Maybe   ( 549)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 29-06-2005 13:28
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 591)
Takkie (Amstelveen) -- 29-06-2005 13:24
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!   ( 571)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:25