Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
wordt niks dit denk ik
Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent) , 29-06-2005 13:35
gewoon nieuw buitje, maar ze houden niet lang stand. 1 inslag, wat hoogtegerommel, de buienbasis zit veel te hoog.
Quote selectie
Skyscapes
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!
(
950)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:23
wordt niks dit denk ik
(
691)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 29-06-2005 13:35
Re : ah ok
(
539)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:36
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!
(
549)
Cookie (Ninove) -- 29-06-2005 13:26
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!
(
554)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:27
Re : Maybe
(
548)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 29-06-2005 13:28
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!
(
591)
Takkie (Amstelveen) -- 29-06-2005 13:24
Re : Attentie Attentie!!! Lijntje boven Belgie activeert flink!!!
(
571)
Jorr(Utrecht) -- 29-06-2005 13:25