Re: Wow dit is wel heel extreem

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 09-05-2025 20:26 

Ik geloof dat ik me bij nader inzien niet laat invriezen.

Alhoewel, een nieuw leven als Cyborg in een Sci-fi city me nog steeds trekt.


Wanneer gaat hij onder?!

Recordzomer qua temperatuur moet goed mogelijk zijn o.b.v. scenario's.   ( 1557)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 14:05
Helder uiteengezet Jelmer, bedankt hiervoor   ( 410)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 14:10
Re: Helder uiteengezet Jelmer, bedankt hiervoor   ( 350)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 14:13
Re: Helder uiteengezet Jelmer, bedankt hiervoor   ( 267)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 14:29
Re: Helder uiteengezet Jelmer, bedankt hiervoor   ( 353)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 14:39
Re: Helder uiteengezet Jelmer, bedankt hiervoor   ( 283)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 14:50
Zelfde tabel maar voor gemiddelde scenario's 2050 en 2100.   ( 509)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 14:15
Dank je - zo weinig tropische dagen maar in DB?   ( 329)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 09-05-2025 15:19
Arcen is wel een uitzondering natuurlijk.   ( 378)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 16:10
Eigenlijk zou je dan kunnen stellen dat…   ( 180)
Jeroen (Sevenum) ( 29m) -- 09-05-2025 17:52
Misschien nog wel langer, 28 tropische dagen in 2100 op een '95 zomer   ( 151)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 18:35
Re: Misschien nog wel langer, 28 tropische dagen in 2100 op een '95 zo   ( 134)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 09-05-2025 19:06
In een warm scenario voor Maastricht ga je al een stuk hoger   ( 172)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 19:29
Re: In een warm scenario voor Maastricht ga je al een stuk hoger   ( 108)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 09-05-2025 19:39
Dat lijkt er meer op, nu nog 104 jaar oud zien te worden   ( 123)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 19:41
Voorbeeld voor Oss volgens Hd-2100 scenario.   ( 213)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 19:47
Wow dit is wel heel extreem   ( 182)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 19:49
Re: Wow dit is wel heel extreem   ( 155)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-05-2025 19:53
45°C op Gran Canaria in juli 2003 was...   ( 162)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 19:58
Re: Wow dit is wel heel extreem   ( 152)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-05-2025 20:26
Zelfs met serieuze kansen op zulke jaren?   ( 117)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-05-2025 20:29
Is er dan nog wel een ijskap op Groenland aanwezig?   ( 132)
Frans (Franeker) -- 09-05-2025 20:24
Re: Is er dan nog wel een ijskap op Groenland aanwezig?   ( 112)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-05-2025 20:28
Hoogstwaarschijnlijk wel   ( 111)
Jan (Workum, FRL) -- 09-05-2025 20:39
Arcen foetelt, dus niet representatief   ( 92)
Jaimy (Hulsberg) -- 09-05-2025 23:00
Re: Recordzomer qua temperatuur moet goed mogelijk zijn o.b.v. scenari   ( 229)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-05-2025 18:29