Harmonie12Z schroeft de hoeveelheden iets terug

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 05-07-2025 18:58 

Maar nog altijd lijkt voor het noorden 50-75 mm lokaal goed mogelijk.


De Visbak geeft en de Visbak neemt

Morgen kans op excessieve neerslag.   ( 2384)
Novi (Meppel) -- 05-07-2025 17:51
ICON kletsnat vooral voor BE   ( 1431)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 05-07-2025 17:54
Re: ICON kletsnat vooral voor BE   ( 1023)
Harro (Winsum Gn) -- 05-07-2025 18:14
Dat lijkt me stug.   ( 423)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-07-2025 18:56
grote lokale verschillen door buiige neerslag?   ( 253)
Eric, Rotterdam -- 05-07-2025 19:33
Geen druppel in Dokkum. Jullie organiseren Koningsdag al!   ( 192)
Harro (Winsum Gn) -- 05-07-2025 19:40
Nou wou....   ( 103)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-07-2025 21:24
Eerste rang morgen zo te zien!   ( 647)
Ronald (Groningen) -- 05-07-2025 17:56
Re: Morgen kans op excessieve neerslag.   ( 499)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 05-07-2025 18:12
Re: vraagje   ( 338)
Marien (Nieuwerkerk ad IJssel) -- 05-07-2025 18:41
Re: vraagje   ( 216)
Koos Spakman (Froombosch) -- 05-07-2025 18:58
Zijn er waterhoos kansen op het IJselmeer morgen?   ( 496)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 05-07-2025 18:57
Re: Zijn er waterhoos kansen op het IJselmeer morgen?   ( 204)
Novi (Meppel) -- 05-07-2025 20:21
Re: Zijn er waterhoos kansen op het IJselmeer morgen?   ( 122)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 05-07-2025 20:30
Harmonie12Z schroeft de hoeveelheden iets terug   ( 844)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-07-2025 18:58
  Tot aan 76 mm. Wow  
Koos Spakman (Froombosch) -- 05-07-2025 18:59
Mocht het zo komen Koos dan heb je de   ( 158)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 05-07-2025 19:47
Liever in wat meer delen Tinus 😉   ( 107)
Koos Spakman (Froombosch) -- 05-07-2025 19:54
Hier relatief beperkt tot 12-15 mm   ( 232)
Stan (Oss) ( 7m) -- 05-07-2025 18:59
Re: Hier relatief beperkt tot 12-15 mm   ( 138)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-07-2025 19:44
Re: Hier relatief beperkt tot 12-15 mm   ( 100)
Stan (Oss) ( 7m) -- 05-07-2025 19:47
Re: Hier relatief beperkt tot 12-15 mm   ( 98)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-07-2025 19:58
Re: Hier relatief beperkt tot 12-15 mm   ( 77)
Stan (Oss) ( 7m) -- 05-07-2025 20:01
Re: Harmonie12Z schroeft de hoeveelheden iets terug   ( 190)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-07-2025 19:39
Minder neerslag werkt wel kansenverhogend op de grootste zomeranomalie   ( 151)
Stan (Oss) ( 7m) -- 05-07-2025 19:45
Re: Minder neerslag werkt wel kansenverhogend op de grootste zomeranom   ( 111)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-07-2025 20:07
En de Harmonie43 14 z weer anders   ( 431)
Marcel (Groningen) -- 05-07-2025 19:52
De stapelwolken zullen pas dieper in het binnenland   ( 213)
luk@sinaai -- 05-07-2025 19:52
Re: De stapelwolken zullen pas dieper in het binnenland   ( 99)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 05-07-2025 21:00
Nieuwste ICON-D2 15z en Arome 12z voor Belgie   ( 718)
Rizky (Ninove) -- 05-07-2025 19:04