Da's bijna mijn maandsom

Bericht van: Zwiet (Den Bosch) , 01-08-2025 00:23 

Hier een te droge maand met 47.7 mm


Blupperdeblup inhaalslag 30-35mm deze regio al.   ( 679)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 01-08-2025 00:05
Top!!! En Oostende? 15mm of zo??   ( 254)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:09
Hopelijk geen inslag net, minder dan een seconde...   ( 251)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:11
Wel bijzonder, Oostende onder een stip   ( 435)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 01-08-2025 00:19
Bijna 2 jaar geleden...   ( 256)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:32
Hier ca. 23 mm   ( 202)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 01-08-2025 00:20
Re: Hier ca. 23 mm   ( 129)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 01-08-2025 00:25
Da's bijna mijn maandsom   ( 148)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 01-08-2025 00:23
Re: hier uitgebluste buien, net ook wat gedonder in de verte   ( 134)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 01-08-2025 00:30
Toch wel hard jaloers   ( 246)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:33
Mss gaat de zone nog zakken   ( 161)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:35
Nee, je ziet het aan de radar … het is voorbij   ( 165)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:42
De bui activeert pas ten Z van Veurne ..   ( 237)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:51
Net nieuw ontstaan - 6,0 mm in totaal   ( 172)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 01:32
  Re: ik hoopte het, zie bericht onder mijn maandtotaal juli  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 01-08-2025 01:38
Oostende - Jabbeke in het geel idd (+ 25 mm)   ( 276)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:54