Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: ik hoopte het, zie bericht onder mijn maandtotaal juli
Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent) , 01-08-2025 01:38
Quote selectie
Skyscapes
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Blupperdeblup inhaalslag 30-35mm deze regio al.
(
683)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 01-08-2025 00:05
Top!!! En Oostende? 15mm of zo??
(
260)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:09
Hopelijk geen inslag net, minder dan een seconde...
(
258)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:11
Wel bijzonder, Oostende onder een stip
(
438)
Kevin (Lubbeek)
(
70m)
-- 01-08-2025 00:19
Bijna 2 jaar geleden...
(
259)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:32
Hier ca. 23 mm
(
205)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 01-08-2025 00:20
Re: Hier ca. 23 mm
(
133)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 01-08-2025 00:25
Da's bijna mijn maandsom
(
151)
Zwiet (Den Bosch)
(
4m)
-- 01-08-2025 00:23
Re: hier uitgebluste buien, net ook wat gedonder in de verte
(
137)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 01-08-2025 00:30
Toch wel hard jaloers
(
247)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:33
Mss gaat de zone nog zakken
(
163)
Dimitri (Oostende) -- 01-08-2025 00:35
Nee, je ziet het aan de radar … het is voorbij
(
169)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:42
De bui activeert pas ten Z van Veurne ..
(
240)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:51
Net nieuw ontstaan - 6,0 mm in totaal
(
172)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 01:32
Re: ik hoopte het, zie bericht onder mijn maandtotaal juli
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 01-08-2025 01:38
Oostende - Jabbeke in het geel idd (+ 25 mm)
(
277)
Bart (Veurne) -- 01-08-2025 00:54