Svenska Bjorn

Bericht van: Guus (Drachten) , 30-01-2026 17:50 

Als het tot daar dicht ligt dan wordt het serieus. Poeh, jaren doorheen mogen ploeteren met schip. Naar Kemi meestal. Maar gaat zeker hard nu.


De (noordelijke) Botnische Golf is dichtgevroren   ( 1383)
Anthony (Rotterdam) -- 30-01-2026 17:13
Svenska Bjorn   ( 375)
Guus (Drachten) -- 30-01-2026 17:50
Re: Svenska Bjorn   ( 295)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 30-01-2026 17:55
Re: Svenska Bjorn   ( 283)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 30-01-2026 17:57
Re: Svenska Bjorn   ( 399)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 30-01-2026 18:00
Mooi gezicht. Nederland lag er ook mooi bij   ( 304)
Koos Spakman (Froombosch) -- 30-01-2026 18:32