Mooi gezicht. Nederland lag er ook mooi bij

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 30-01-2026 18:32 


Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

De (noordelijke) Botnische Golf is dichtgevroren   ( 1383)
Anthony (Rotterdam) -- 30-01-2026 17:13
Svenska Bjorn   ( 374)
Guus (Drachten) -- 30-01-2026 17:50
Re: Svenska Bjorn   ( 295)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 30-01-2026 17:55
Re: Svenska Bjorn   ( 282)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 30-01-2026 17:57
Re: Svenska Bjorn   ( 398)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 30-01-2026 18:00
Mooi gezicht. Nederland lag er ook mooi bij   ( 304)
Koos Spakman (Froombosch) -- 30-01-2026 18:32