
Ik zit momenteel op 0.95€/m3, en dat is één van de goedkoopste vaste gascontracten. Zo enorm veel verschil is dat nu ook niet met die eerder genoemde 1.25€/m3 in NL.
Een variabel tarief is goedkoper, maar die prijs lijkt mij dan ook weer juist omhoog te schieten tijdens een winterprik, zowel bij BE als NL.
Quote selectie
( 618)
( 558)
( 327)
( 234)
( 371)
( 353)
( 309)
( 290)
( 240)
( 198)