Nederlanders hebben gemiddeld ook de koudste huizen van Europa, een welvaartsland onwaardig.
Bron: https://www.linda.nl/lifestyle/wonen/thermostaat-laagst-nederland/
Het heeft ook met de extreem hoge belasting op gas te maken. Er is ook een sociale norm in Nederland: 19 graden. Een lagere temperatuur in huis heeft ook tot gevolg dat mensen warmte minder kunnen verdragen. Jullie zijn in Vlaanderen gezegend met een bourgondische mentaliteit. En waarom niet: je leeft maar een keer.
Quote selectie
( 618)
( 558)
( 327)
( 234)
( 371)
( 353)
( 309)
( 289)
( 240)
( 198)