Op grote schaal dikke veertigers en dan moet het ergste dinsdag/woensdag nog komen volgens de modellen. Het is ook nog best vroeg in het zomerseizoen voor dit soort temperaturen. Voorproefje voor wat er bij ons komen gaat vanaf woensdag... Wat ik ook opmerkelijk en onwerkelijk vind is dat we normaal gesproken wekenlang moeten 'boeten' voor een paar tropische dagen met onweer maar nu niet. Integendeel, we hebben de ergste hitte nog voor de boeg.