We mogen nog blij zijn met onze woonplaats

Bericht van: Sam (Diksmuide) , 22-06-2026 21:37 

Relatief dicht bij zee, dat scheelt toch nog een serieuze slok op een borrel. Zeewind zorgt vaker wel dan niet voor de nodige tempering en snellere afkoeling in de avond. Ik vervloek het op matig warme dagen, maar met de toekomst in gedachten een zegen. 


absoluut temperatuurrecord Bordeaux gebroken (?)   ( 1038)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 17:21
Brive-Laroche het hoogst van RADOME-netwerk met 42.9°C   ( 336)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 17:24
Tx Pruniers 45,2 graden   ( 360)
Kevin (Almere) -- 22-06-2026 17:29
Lijkt me te hoog, PWS zitten daar tussen 38 en 43 graden.   ( 301)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 17:43
Wat zijn PWS’en? Soort weerstation?   ( 151)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 17:54
Re: Wat zijn PWS’en? Soort weerstation?   ( 156)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 17:56
Personal Weather Station…   ( 74)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 18:27
Re: Personal   ( 73)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 18:28
Re: Absurd   ( 269)
Robert (Sint Philipsland) -- 22-06-2026 17:47
Het is gewoon onwerkelijk stilaan, maar we gaan er maar aan wennen   ( 136)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-06-2026 18:15
Mitigatie is een absolute prioriteit, niet adaptatie.   ( 55)
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:30
We mogen nog blij zijn met onze woonplaats   ( 33)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 21:37