Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 jan

Bericht van: SanderM (Nieuwegein) , 22-06-2026 18:30 

Hierbij een foto van mijn achtertuin destijds. Nog iemand met gevoelens van heimwee ? 



Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 jan   ( 873)
SanderM (Nieuwegein) -- 22-06-2026 18:30
Ja hoor 🙂. Ik zou er gewoon in gaan liggen.   ( 402)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 18:33
Re: Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 j   ( 259)
Mike (Etten-Leur) -- 22-06-2026 18:57
Zekerweten maar...   ( 46)
Roos (Mijdrecht) -- 22-06-2026 20:07
idd, dit is een bijzonder boeiend weerjaar.   ( 10)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 20:20