Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Ja hoor
. Ik zou er gewoon in gaan liggen.
Bericht van: Katya - As (B) , 22-06-2026 18:33
Of toch maar alleen met mijn voeten? Stoer dat ik ben
. Tegenwoordig heb ik het iets rapper koud.
Quote selectie
De temperaturen buiten worden gemeten vanop de eerste verdieping
.
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 jan
(
872)
SanderM (Nieuwegein) -- 22-06-2026 18:30
Ja hoor
. Ik zou er gewoon in gaan liggen.
(
402)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 22-06-2026 18:33
Re: Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 j
(
259)
Mike (Etten-Leur) -- 22-06-2026 18:57
Zekerweten maar...
(
46)
Roos (Mijdrecht) -- 22-06-2026 20:07
idd, dit is een bijzonder boeiend weerjaar.
(
9)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 20:20