Ja hoor 🙂. Ik zou er gewoon in gaan liggen.

Bericht van: Katya - As (B) , 22-06-2026 18:33 

Of toch maar alleen met mijn voeten? Stoer dat ik ben 😉. Tegenwoordig heb ik het iets rapper koud.




De temperaturen buiten worden gemeten vanop de eerste verdieping 🙂.

Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 jan   ( 872)
SanderM (Nieuwegein) -- 22-06-2026 18:30
Ja hoor 🙂. Ik zou er gewoon in gaan liggen.   ( 402)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 18:33
Re: Met al dat hittegeweld is het wel fijn om terug te kijken naar 5 j   ( 259)
Mike (Etten-Leur) -- 22-06-2026 18:57
Zekerweten maar...   ( 46)
Roos (Mijdrecht) -- 22-06-2026 20:07
idd, dit is een bijzonder boeiend weerjaar.   ( 9)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 20:20