...ook al heb ik duidelijk een voorkeur, kan je hoe dan niet zeggen dat dit een saai weer jaar is. Sneeuw en verschroeide hitte binnen 6 maanden tijd en geregeld fantastisch onweer. En natuurlijk opnieuw prachtig Noorderlicht in januari. Ben benieuwd wat de tweede helft van dit jaar gaat brengen!
. Ik zou er gewoon in gaan liggen.
( 454)