Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Rondje tact?
Bericht van: Robert(Vlaardingen) , 22-06-2026 18:44
Zwitserland.... ja daar zijn wij ook echt gek op. Mooiste land van Europa.. stipt op nummer 1
Quote selectie
Het weer kun je verwachten, voorspellen kan niemand.
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Rondje tact?
(
724)
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 18:40
Tact: 26,9°C na een Tx van 28,7°C
(
249)
Sjoerd (Leiden centrum)
(
13m)
-- 22-06-2026 18:43
je ventilator is weer stuk?
(
45)
Jaap (Enkhuizen) -- 22-06-2026 19:59
Re: Rondje tact?
(
234)
Robert(Vlaardingen) -- 22-06-2026 18:44
Yes!! Hier dezelfde gedachte erover!
(
130)
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 19:13
19 graden!
(
222)
Ronald (Groningen) -- 22-06-2026 18:47
Tropisch nummer 5, Tx 31.3°C
(
150)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen)
(
14m)
-- 22-06-2026 19:08
Tact 28.6
Roald (Terneuzen) -- 22-06-2026 19:21
Tact 25.4°C. Moooie foto's
(
35)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 19:35
Klopt, dat is echt een berg eigen!
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 20:08
Re: Tact 29,6°C, Tx 30,4°C
(
21)
Jeroen (Zwevegem)
(
41m)
-- 22-06-2026 19:39
Tact 17,6°C
(
40)
Jan Gerke (Damwoude) -- 22-06-2026 19:40
Hier nu nog 26,8 C en RV 59%.
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:22
Ik vind dit niet leuk jongens
(
153)
Timo (Velp)
(
18m)
-- 22-06-2026 19:40
Re: Volgend verblijf plannen?
(
58)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 19:54
Re: Volgend verblijf plannen?
(
36)
Timo (Velp)
(
18m)
-- 22-06-2026 19:59
Re: Ik vind dit niet leuk jongens
(
34)
leviathanfd (Heerlen) -- 22-06-2026 20:02
Mooi, Ik ben in Schotland, elke dag 15-17°.
(
84)
Wil (Rozenburg) -- 22-06-2026 19:52
Mooie foto’s! Schotland is ook een prachtig land!
(
17)
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 20:09
Tact hier 23.8, Tmax 27.3 we zitten hier op de wip
(
41)
Nick (Wierden) -- 22-06-2026 19:53
Tact 26,4 heerlijk deze warmte!
(
22)
Siegert (Aalten) -- 22-06-2026 20:02