Eerlijk gezegd wel best zo want het is nog steeds meer dan warm genoeg, tevens de laatste wat aangenamere dag want morgen wordt het al een stuk warmer hier. Overigens geen geklaag van mijn kant want ik zie uit naar de komende week, maar ik probeer de aankomende extremen wat te relativeren voor de minder hittebestendige medemens