Hier nu nog 26,8 C en RV 59%.

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 22-06-2026 20:22 


Rondje tact?   ( 840)
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 18:40
Tact: 26,9°C na een Tx van 28,7°C   ( 299)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 22-06-2026 18:43
je ventilator is weer stuk?   ( 95)
Jaap (Enkhuizen) -- 22-06-2026 19:59
Re: Rondje tact?   ( 264)
Robert(Vlaardingen) -- 22-06-2026 18:44
Yes!! Hier dezelfde gedachte erover!   ( 154)
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 19:13
19 graden!   ( 248)
Ronald (Groningen) -- 22-06-2026 18:47
Tropisch nummer 5, Tx 31.3°C   ( 172)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 22-06-2026 19:08
  Tact 28.6  
Roald (Terneuzen) -- 22-06-2026 19:21
Tact 25.4°C. Moooie foto's   ( 54)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 19:35
  Klopt, dat is echt een berg eigen!  
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 20:08
Re: Tact 29,6°C, Tx 30,4°C   ( 33)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 22-06-2026 19:39
Tact 17,6°C   ( 57)
Jan Gerke (Damwoude) -- 22-06-2026 19:40
  Hier nu nog 26,8 C en RV 59%.  
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:22
Ik vind dit niet leuk jongens   ( 236)
Timo (Velp) ( 18m) -- 22-06-2026 19:40
Re: Volgend verblijf plannen?   ( 100)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 19:54
Re: Volgend verblijf plannen?   ( 68)
Timo (Velp) ( 18m) -- 22-06-2026 19:59
Re: Ik vind dit niet leuk jongens   ( 61)
leviathanfd (Heerlen) -- 22-06-2026 20:02
Re: Ik vind dit niet leuk jongens   ( 24)
Tom (Nijmegen) -- 22-06-2026 20:47
Mooi, Ik ben in Schotland, elke dag 15-17°.   ( 161)
Wil (Rozenburg) -- 22-06-2026 19:52
Mooie foto’s! Schotland is ook een prachtig land!   ( 52)
Hadassah (Waddinxveen) -- 22-06-2026 20:09
  Dank je!  
Wil (Rozenburg) -- 22-06-2026 20:53
  Dank! Lijkt wat op Noorwegen.  
Wil (Rozenburg) -- 22-06-2026 20:54
Tact hier 23.8, Tmax 27.3 we zitten hier op de wip   ( 66)
Nick (Wierden) -- 22-06-2026 19:53
Tact 26,4 heerlijk deze warmte!   ( 42)
Siegert (Aalten) -- 22-06-2026 20:02
  Tact 28,2 graden. Veel koelteplezier!  
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 21:24