het lijkt zelfs nog te intensiveren op de noordzee

Bericht van: Sam (Diksmuide) , 23-06-2026 08:28 

zeker goed meegenomen, maar wat een complete misser zeg! We hebben al veel minder gekregen toen er een halve zondvloed werd voorspeld....

Zal ook wel z'n inloed hebben op de maxima straks. 


Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2026 08:28

  Al 4,8 mm - regent goed 🙂 mooi meegenomen  
Bart (Veurne) -- 23-06-2026 08:11
Professioneel kustweerbericht mag ook eens "nowcasten"   ( 393)
Dimitri (Oostende) -- 23-06-2026 08:18
Re: Professioneel kustweerbericht mag ook eens "nowcasten"   ( 146)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 23-06-2026 08:46
Ik ga alvast duimen want dit moet bijzonder frustrerend zijn...   ( 78)
Dimitri (Oostende) -- 23-06-2026 09:05
het lijkt zelfs nog te intensiveren op de noordzee   ( 486)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 08:28
Opvallend zo'n bui van paar honderd kilometer😉   ( 430)
Bela (Bergen op Zoom) -- 23-06-2026 08:34
  Altijd maar weer Veurne 🙂 🙂 🙂  
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 23-06-2026 09:10
Re: Altijd maar weer Veurne 🙂 🙂 🙂   ( 85)
Lievro (Wetteren) -- 23-06-2026 09:13
Nee hoor ook Nieuwpoort al een tijdje   ( 40)
Marnix(Nieuwpoort) -- 23-06-2026 09:53