Terechte opmerking. We nowcasten weldegelijk, maar we kunnen als operationele meteorologen de website helaas zelf niet in "real time" aanpassen. We moeten alles op een ftp-server zetten, waar de info dan op vaste tijdstippen af wordt geplukt voor de volgende update. Bij onverwachte gebeurtenissen (zoals deze ochtend) kunnen we daardoor niet kort genoeg op de bal spelen. Dit is een mooie gelegenheid om dit nogmaals aan te kaarten bij de verantwoordelijken.